Shopping

Idag blev det så jag drog över till Västerås efter att jag hade lämnat Emil på dagis. Tanken var att hitta på självlysande nappar till Ellie, men de fanns inga på babyproffsen och apoteket jag var in på. Får kolla Uppsala nästa gång vi rullar dit istället.
 
Men lite grejer kom med hem i alla fall, kläder till Ellie, skor till Emil och doftljus från IKEA.
 
Bortsett från det så har jag tvättat lite, får fortsätta imorgon eftersom att skiten måste hänga och torka först också, haha.
 
Nåja, det var våran dag det. Bjuder på bilder på det jag köpte nu istället.
 
Ja okej, Emils blåa skor till vänster köptes ju till dopet då.
 

Kommentarer
Postat av: Nina Karlsson

Självlysande nappar finns på ica Maxi i Enköping. Iaf om det är mam du är ute efter :) tyckte jag såg det på Willys med faktiskt ;)

Svar: Ja det finns på dom napparna som är från 6 månader, dock har Ellie inte börjat använda dom ännu. Men kanske får göra det ;P Tack i alla fall :D
Evelina Fahlström

2015-03-10 @ 00:07:12
URL: http://nenakarlsson.blogg.se/
Postat av: Nina Karlsson

Men juste, tänkte inte på att det är olika storlekar. Man kanske kan beställa dom små från mams hemsida eller nåt? :)

Svar: Ja det kan man också, där jag har sett att dom finns :D MEN, då måste man beställa för en viss summa så då måste jag köpa ett helt gäng nappar :(
Evelina Fahlström

2015-03-10 @ 22:29:31
URL: http://nenakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0