Trasig telefon...

Igår fick vi som sagt besök utav Linn och Elsa. Linn fixade lunch på Subway åt oss och medans hon är där och ska handla (och kunna fråga mig vad jag ska ha för bröd och dressing) så tappar jag min telefon i golvet när jag hämtar Emil på dagis.. och telefonen går sönder! Helvetes skiiiiiiit!
 
Telefonen i sig är hel, men displayen består av myrornas krig eller så är den svart.... Så typiskt!
 

Linn fick i alla fall ihop en smörgås åt mig med hjälp av hon som fixade mackan, haha. Efter att vi käkat och fixat iordning våra små så tog vi med oss småttingarna i vagnarna och Emil ut. Först en promenad för att få barnen att somna och sen till några gungor för att Emil också skulle få ut något kul av den jobbiga promenaden. Väl i gungan satt han tills hans huvud började gunga = han höll på att somna! Var bara att bege sig hemåt men han orkade ju såklart inte gå så fick bära honom hem så blev ju lite lagom svettigt ;)

Men vi hade en trevlig dag i alla fall, så det är ju positivt det i alla fall.

Idag vaknade Emil lite små snorig men eftersom att min telefon var trasig kunde jag inte ringa dagis och höra med dom vad dom tyckte. Så vi vandrade dit ändå och dom sa att det inte var någon fara och dagen hade gått bra ändå. Dock blev det värre under eftermiddagen så tillslut var han så slutkörd att han somnade i soffan kvart över sex! Men han orkade med ett besök utav sin käre mormor, morbror Robert och gammelmormor. Det gillade han såklart en massa :)

Mamma/Robert hade i alla fall med sig en telefon till mig som jag kan ha tills min är fixad så jag passade på att ringa dagis direkt och meddela att Emil får vara hemma imorgon. Så vi får se vad morgondagen kommer att bestå utav, beror ju lite på hur pigg busen är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0