Inte som planerat

Oj vad dagarna rullar på här. I veckan som gått har vi väl inte gjort något speciellt alls, bara de vanliga vardagsrutinerna som består av dagis och hemmalek i princip.
 
I fredags så tog jag lite sopor och åkte med barnen till återbruket för att slänga det. Lite skit som legat i evigheter och aldrig kommit någon vart bara.. haha.
 
Igår (till idag) så skulle Amanda kommit hit, men hon blev sjuker så istället åkte jag över till Uppsala (Sebbe åkte tidigare då han gick handledarkurs åt sin lillebror) och spenderade dagen där. Emil lekte järnet med farbror Jonas, de byggde nämligen en bil av en kartong och körde omkring med, hihi. Emil var såå nöjd så. Sen åkte vi hem mot kvällen så barnen fick sova och vi (läs jag, för Sebbe somnade) kollade på Jurassic Park på tv.
 
Idag blev det återigen Uppsala för Sebbe skulle sälja iväg en motor och det gick ju kalas så efter det åkte vi hemåt, handlade lite nödvändigheter och stack hem och lagade mat. Strax efter att vi kom hem så plingade mormorn och morbror Robert på dörren så Emil och Ellie fick busa lite innan det var dags för sängen.
 
Ny vecka imorgon och jag måste komma ihåg att inte kolla postlådan. Haha.. Jag fyller ju år på tisdag och Sebbe har beställt ett paket som han inte vet om det kommer direkt i brevlådan eller liknande så jag får allt hålla mig ifrån den (trots att jag själv går och väntar på egna paket ju!)
 
På lördag blir det kalas för alla E'n i familjen då även barnen fyller år veckan därpå. Helt sämst planering av + på stickan där känner jag ;) Jag 10e, Emil 17e och sen Ellie 20e!
 
Men nej, nu ska jag ta och sova. Godnatt!
 
Bad med skum - Övar på att stå - Kartongbilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0