7/9-15

Emil klarade sig bra från någon mer sjukdom. Febern höll sig under torsdagen men när han vaknade på fredagen så var han som vanligt igen, skönt det!
 
I lördags så spenderade vi våran dag hemma hos mina föräldrar tillsammans med Sebbes föräldrar och mina bröder. Min ena bror fyllde nämligen 30 år på fredagen så vi åt mat, fika, tårta och babblade en massa tills vi tillslut rullade hemåt igen. Blev en väldigt lyckad dag som tyvärr avslutades med att Emil fick "tryckas" in i bilen samtidigt som han skrek och grät, han ville verkligen inte åka där ifrån... Men, en övertrötthet spelade nog in en del och efter att vi rullat ut från gården hade han redan slutat gråta :)
 
Men nej. Nu ska jag ta och hoppa i säng.. börjar själv känna mig matt och känns som att Ellie kommer jäklas inatt då hon redan vaknat till gråtandes tre gånger här ikväll :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0