Ett stort val

Nu har vi vart på våran andra husvisning på ett och samma hus. Till en början så kände vi att vi självklart kommer slänga in ett bud. Men under kvällen har vi tänkt, velat, tänkt och kommit fram till att vi kommer att hoppa detta hus. Huset i sig gillar vi väldigt mycket, men det finns små saker som inte är perfekt och vi väljer därför att tänka "vi ska vilja bo här resten av vårat liv" och då glider vi ifrån det allt mer.
 
För det om altaner och kök är något som jag verkligen kan tänka mig att leva mitt liv i, så finns det en tomt och planlösning på huset som gör valet jobbigt. Så vi väljer att hoppa denna gång och vänta in nya hus. Det gäller ju att inte bara hoppa in i första bästa och ta det. Tänka noga innan man köper ett hus är riktigt viktigt.
 
Men men. Annars har inte mycket hänt idag. Gick över en sväng till grannarna igen för det första Emil sa när vi skulle gå hem från dagis var "gå över grannarna leka Alice" haha.. Men sen blev Ellie trött så då tog jag med mig Emil och Alice hem till oss en stund och dom lekte tills vi skulle åka på husvisningen (strax innan då Alice ville hem igen :))
 
Men nej. Nu ska jag kolla klart Paradise sen ska jag hoppa i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0