Kolmården, saknad Lilly och inskolning för Emil

Nu har vi spenderat en hel helg på Kolmården och barnen var nog supernöjda. Blev en del karusellåkande och så fick dom ju se massa djur också. Sebbe, mamma och båda mina bröder invigde Wildfire och för Sebbe och John blev det i alla fall 15 vändor i den, haha!
 
Helgen blev bra trots att vi båda dagarna vaknade och det regnade ute, men som tur var så gav det upp båda dagarna innan vi ens åkte iväg så vi slapp alltså regnet. Vi slapp ju också att det var överdrivet mycket folk, så det var ju skönt.
 
Idag har Emils inskolning börjat också. Vi var först in och lämnade Ellie på sin avdelning, hon gav mig en kram och gick iväg direkt så det var inga problem alls trots ett långt sommarlov. Sen gick jag och Emil in på hans avdelning och spenderade resten av dagen där. Allt gick bra, förutom att han aldrig riktigt ville leka med dom andra barnen, men det lär väl gå över hoppas jag.
 
Vi har även fått tråkiga besked angående våran lilla Lilly. Jag har ju lagt ut bild på henne på facebook och frågat om någon sett till henne då vi saknat henne i ungefär två månader. Tillslut var det en tjej som skrev att hon hade en bekant som hade kört på en katt här ute i Juni och när hon frågat honom med hjälp av en bild var han helt säker på att det var Lilly... Han var en sådan hjärtlös typ som bara lät henne ligga, så för oss finns det ingen möjlighet att faktiskt få veta till 100% att det var hon, plus att vi gått hemma och väntat på henne i två månader medans han alltid vetat han hon legat påkörd.. Inte ens i två år fick vi ha våran lilla pluttis ♥
 
 
Justja, Ellie har ju fått en ny vagn också, hihi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0