Besök av mormor

Idag kom min käre mor på besök, det var längesen nu för hon åkte på en riktigt långdragen förkylning. Så strax efter att hon kom så pälsade vi på Ellie kläder och satte henne i pulkan för att gå och hämta Emil, sen fick hon stanna ute med mormor medans jag gick in och hämtade Emil. Som vanligt frågade han direkt vart Ellie var och kopplade själva sen "är mormor här?" haha. Så han blev ju såklart superglad. Sen fick han åka bob hem!
 
Väl hemma blev det lite fika och han åt popcorn och russin som dom hade fått på förskolan för att dom hade haft julgransplundring.
 
Sen när Ellie hade vaknat efter sin middagsvila så klädde vi på oss och drog ut pulka och bob lite här utanför så barnen fick lite bus i kylan. Dom var så nöjda så, eller ja, Ellie var det i början - sen satt hon mest neutral ;) Sen tog jag med henne in när jag började med maten så fick Emil och mormorn stanna kvar utanför och leka lite till.
 
FÖRRESTEN! Vi har fått tidigare inflyttsdatum! 31/3!
 
Men nej, nu ska jag ta och hoppa i säng. Godnatt!
 
Igår, idag och idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0