Sjukstuga

Har haft lite sjukstuga här hemma. Våran minsting har legat med feber och jag själv har åkt på hosta och snuva/täppt näsa. Men nu börjar det vända. Dock hade Ellie en jobbig natt inatt pga. att hon också råkat ut för en täppt näsa, stackarn kan ju inte andas då eftersom att hon har napp, pluttis. Men nu sover hon sin middagsvila i alla fall och än så länge har hon fått sova utav besvär.
 
Vi tog en snabb (extremt snabb då jag inte var tillräckligt pigg än kände jag) sväng ut med bob och pulka också efter att vi hade slängt lite sopor och kollat posten. Sen gick vi in och käkade lite lunch. Så vi har en lugn dag.
 
Men nej, nu ska jag ta och hänga lite tvätt innan jag ska till och plocka ner julen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0