Konstig vecka och ny säng

Efter en långhelg så körde vi en annorlunda start på veckan. Vi hade nämligen sommaravslutning med jobbet, så i tisdags efter att ha jobbat till strax efter två, så rullade vi över till Friiberghs där vi hade trekamp, spabad, åt god mat och bara umgicks. I princip alla sov kvar där, men jag och Josefine åkte hem och sov hemma (förutom att jag typ inte sov någonting!) sen åkte vi tillbaka dit morgonen efter. Då körde vi möte hela förmiddagen innan vi fick lunch och sen åkte tillbaka till jobbet.
 
Så helt plötsligt var det torsdag och nu är det redan helg. Väldigt skönt tycker jag i alla fall som är riktigt trött fortfarande efter min natt utan sömn, haha.
 
Bortsett från det så var vi i lördags på fest hos Elin&Jocke eftersom att Jocke fyllde 26. Våra små hjärtan var hos min mamma och pappa och fick sova där till söndagen då vi kom över och hämtade dom igen. Vi fick hur som helst en lyckad kväll utan barnen :)
 
Sen i måndags så tog vi och rullade över till Uppsala där vi gick in på Mio och beställde en ny säng. En 210 bred så nu ska vi nog allt kunna sova där allihopa om vi så vill, haha ;)
 
Men nej, nu ska jag nog ta och läsa lite innan jag hoppar i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0