Midsommar

I år körde vi midsommar-firandet här hemma. Vi bjöd över Sebbes föräldrar och mina föräldrar (+John och Jonas) så dom kom hit och spenderade hela dagen här med mat, fika, och ännu mera fika. John åkte tråkigt nog hem eftersom att han skulle ut och jobba tidigt morgonen efter, men resten av ligan sov kvar. Så först vid halv 3 hoppade vi som sista personer i säng.
 
Blev en helt perfekt lagom dag och även dagen efter blev ju helt kanon i och med väder. Däremot var den dagen rätt sysslolös och slö ;)
 
Nu sitter jag däremot och väntar på att Elin och barnen ska komma hit eftersom att Sebbe tog Jocke med sig för att hämta hem Sebbes nya jänkare som han köpt. Men nej, nu ska jag ta och bjussa på lite bilder.
 
Jag och min älskade finaste familj ♥
Tack John för bilderna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0