2016-05-19

Oj så dagarna flyger iväg här. Jag hinner inte riktigt med att skriva här så ofta som ni kanske märker, men kanske är det lika bra. Vore nog inte så intressant att läsa om vad jag pysslar med på jobbet varje dag, haha.
 
Sen så är det ju faktiskt inte så mycket intressant som händer när jag kommer hem heller. Snarare är det full rulle enda tills man kan slå ner rumpan en stund innan det är dags att hoppa i säng för att orka upp till nästa dag.
 
Rutinen går liksom till att åka och hämta Emil, vidare direkt till att hämta Ellie, skynda hem för att laga mat - ev. slänga in lite tvätt och dra några varv med dammsugaren samtidigt där, äta maten, ev slänga barnen i bad och sen göra dom klara för sängen, natta Emil (som förövrigt kör med allt för att hålla sig själv vaken så att det alltid drar ut på tiden) och sen kanske man kan få ta en dusch innan man kan få ta det lite lugnt, haha.
 
Just nu blir det lite tråkigare också för dom har stängt av motorvägen så det är alltid kö till avfarten så då tar det ju ännu längre tid att komma dit man ska, får kanske ta och köra genom stan istället.
 
Idag var det ju Förskolans dag så Emils förskola hade Hummelstaloppet där dom fick springa och han var så glad för han hade fått både ballong och medalj. Hos Ellie hade dom suttit i brandbilar och på hästar och nu när jag hämtade henne var det dags för sommarfest där alla föräldrar var inbjudna. Dock hoppade vi över det nu då jag kände att det är lite dum tid för oss :/ Men någon gång ska vi också vara med såklart.
 
Men nej, nog för mig. Nu ska jag kolla klart på lyxfällan innan det blir till att hoppa i säng.
 
Lilla hjärtat, så liten men ändå så stor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0