2017-08-30

Oj vad dagarna flyger iväg.
 
Sen sist så har det återigen hunnit hända en hel del. Det har varit crouising här i enköping. Vi har varit några svängar till Elin och Jocke. Sebbe och Jocke har haft en till bandag som jag och Elin åkte till, dock fick Emil och Ellie också följa med då, men det var dom bara glada över.
 
Sen har vi ju varit två dagar på Kålmorden också. Mamma, pappa och John kom och mötte upp oss där med deras husvagnar. Sen spenderade vi både lördag och söndag där. Barnen var nöjd och (mestadels) glada och mamma och Sebbe tvingade även upp mig i Wildfire.. jag som hatar bergochdalbanor och andra karuseller!! Men jag lever som tur var, jag gör bara inte om det, haha!
 
Sebbe har också påbörjat nästa projekt här hemma, haha ja, IGEN.. Men den här gången är det en bod på baksidan som är på gång då vi behöver ett utrymme för fyrhjulingen och gräsklipparen då det liksom börjar blir lite för trångt i garaget. Ett garage ska ju ocskå gå att använda, inte bara vara ett ställe för alla grejer man har ;)
 
Sen har jag hunnit med en till tjejträff också. Men den här gången sågs vi hemma hos Carro med alla barnen, nästan. Jag och Cattis hade bara med oss våra minstingar, men annars så :)
 
Och nu i helgen så körde jag och några kollegor (och en föredetta kollega) en liten AW. Supermys! Hur mycket skratt som helst!
 
Men nej, nu ska jag ta och natta barn här hemma :)
 
 
En annan LITEN detalj är att min kära bror i söndags startade sin resa till Kebnekajse. På moped! Under hans resa (som han gör för att han samlade in 30.000 kr till musikhjälpen förra året) så har han även en insamling till Världens barn som ni alla är välkommna att skänka en slant till! In och följ honom på facebook under namnet Följa John ;)
 
Här kan ni skänka pengar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0