Vi är med pool!

Igår för ett år sedan så hade Emil tid för sin öronoperation, som ni kanske minns? En fem timmar lång operation som resulterade i en mycket tråkig sommar för Emils del som inte fick bada och under en viss tid även leka väldigt försiktigt. I och med den operationen så lovade Sebbe att vi till nästa sommar skulle ha en färdig pool hemma - som en kompensation för missat bad under den sommaren. Och nu är det så, poolen är klar!
 
Det kvarstår ett staket runt altan, men den fnular vi lite på än och kommer dra igång med det tids nog :)
 
Sebbe har i alla fall jobbat på grymt bra. Han har haft hjälp vid vissa moment men överlag så har han som vanligt jobbat på själv och jag är så jäkla nöjd med resultatet - och ja, det kan jag säga att barnen är också ;) 
 
Jag tänker att jag slänger in lite bilder istället så ni får se resultatet för hur det ser ut idag. Börjar med några bilder som en påminnelse om hur allt började ;)
 
 
Älskar detta! Och tänk att just denna sommar så ska barnen få spendera exakt hela sommarlovet hemma, alltså inget fritids! Hur passande?! 

Kommentarer
Postat av: Linn

Gu' va snyggt, och duktigt gjort!

Svar: Ja det har blivit helt underbart! Det är tur han kan karln min :)
Evelina Fahlström

2021-11-25 @ 17:17:16
URL: http://ensamstendetilltv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0