16/12 -08! Dagens:

Dagens ämne: Skolan - Ja, tråkigt ämne jag vet! Men nu är det såhär att jag är arg på skolan! Nej, ingenting har hänt. Men jag blir så sur. Snart är det jullov och det bör ju tyda på: lugn sista vecka. Är den lugn? Nej.. Allt annat. Massa arbeten. Massa massa uppgifter.. Som ska in nu.. Den här veckan! Usch. Men det kanske inte är lika för alla? Jag vet ju inte. Hur är det på eran skola? PÅ tal om det, vilken linje går ni? OM ni har börjat gymnaset ännu?

Dagens negativa: Skolarbeten hit och dit! + Tröttheten.

Dagens positiva: Cattis och min övertrötthet.

Dagens tanke: Vad lider jag och Cattis av?

Dagens saknad: Lovet, vart är det? .. Jo justja.. På torsdag! Längta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0