17/12 -08! Dagens:

Dagens ämne: Vatten - Ja, vad är det för ämne? Haha udda. Men i min värld så är det rättså läskigt. Nej.. Det är inte alls så att om jag får ett glas vatten så börjar mitt hjärta slå mycket snabbare. Nejnej. Men vatten som man badar i, hav, sjöar, badhus, ja allt sånt. Det är en mängd vatten och det får mitt hjärta att bulta, snabbt. Det är kanske konstigt säger ni nu? Men det är faktiskt så att jag lärde mig att simma i sommras, ja.. Sommaren innan så var jag på väg att drunkna. Det är det som gör mig osäker. Som idag så Cattis så snällt skulle lära mig att simma på rygg. Då fick jag öronen under vattnet och det är inte som många andra kanske tycker, underbart.. Nej. Det är otäckt. Inte så lite heller. För varje gång jag hör vattnet tränga in i öronen och hör hur allt vatten skvalpar osv. Då spelas förra sommarens olycka upp i huvudet 1000gånger på en sekund. Det är hemskt. Och ja, ni får nu tycka att jag är töntig. Men jag kan lova er att jag faktisk är stolt! Stolt för att jag klarade av att gå till simhallen och lärde mig att simma. Stolt för att jag klarat av att simma på till och med det djupa vattnet. Ja, jag är stolt. Riktigt stolt. Men det hindrar mig inte från att vara rädd. Är det någonting som ni är riktigt rädda för? 

Dagens negativa: Julbordet var inte så mums som man hoppats.

Dagens positiva: Sovmorgonen.

Dagens tanke: Det förstår ni nog när ni läst "Dagens ämne".

Dagens saknad: Sommar. För idag har det varit nå så sjukt kallt, enligt mig.

Jag bjussar på en bild..

Foto taget: Minns jag rätt så var det en som heter Alex. Såg som ni kanske förstår, inte så mycket.

Kommentarer
Postat av: natta

oj va läskigt!:S bra gjort!:)



sv:ja,så är det nog för mig med.men du är ju söt:)

tänk om fler tänkte som dig

2008-12-17 @ 18:00:18
URL: http://nathaliesaviluoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så BRA evve för att du klarade att flytta dig själv i vattnet :) Stolt över dig jao <3

2008-12-17 @ 18:47:09
Postat av: natta

sv:ja,för mkt tkr jag!



tack:) svårt att ta åt mig men jag säger tack:)

2008-12-17 @ 19:49:31
URL: http://nathaliesaviluoto.blogg.se/
Postat av: natta

ja,man får väl träna på att ta åt sig komplimanger:)

men du är fin:)

2008-12-17 @ 19:52:52
URL: http://nathaliesaviluoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0