10/9 -08!

Ja jag är sjuk fortfarande.

Dagarna har spenderats i en soffa framför tvn. Jag har sovit hela tiden, men jag har aldrig ätit. Nästan.
I månagsmorse åt jag en macka, när jag kom hem sov jag. Sen igår åt jag en varmkorv och typ 4stips.
Ja, det är vad jag har levt på. Men idag, fick jag i mig lite mat. Febern är borta och så är även halsontet. Men det säger ju inte att jag är frisk. Nejnej, långt ifrån.

Nu sitter jag bara här, det är allt jag orkar. Ett snäpp bättre än att sova 24/7 visserligen. Men men. Dagarna går, det är onsdag nu och jag vet inte varför men det känns som om jag VILL till skolan, jo, det är för att man kommer efter så jävla mycket annars. Det är sant. Man måste vara i skolan typ varje dag för att man ska hänga med bra. Som tur är så har den precis börjat. För jag orkar verkligen inte gå dit ännu.

Fredag, fredag, fredag! Usch vad jag längtar! Jag saknar Dennis nå så otroligt mycket!
Bara för jag saknar hans sätt att inte vilja visa att han skrattar åt mina dumma frågor.
Bara för jag saknar hans sätt att se mig i ögonen innan han kysser mig.
Ja jag saknar hans leende och jag saknar hans ögon. Mmm!
Bara för jag saknar hans knepiga men roliga sätt att få mig närmare honom.
Bara för jag saknar hans mysiga sätt att ha sina armar runt min kropp.
Ja jag saknar att ha roligt med honom och jag saknar att mysa med honom. Mmm!


Kort sagt, jag saknar han, hela han.
Men på Fredag då kommer han hit. Tack för det.

Förresten så skulle jorden ha gått under idag. Var inte rädd för det, alla ska vi dö en vacker dag. Alla dagar har väl sina brister, men tro mig. Hade alla dött idag. Hade jorden gått under idag. Då hade vi alla dött tillsammans. Kanon.

Men se, vi lever.

Allt i detta inlägg är skrivet av mig.
Ta ingenting utan att fråga! ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0