Helvetes sista mål!

Det är otroligt hur mycket en innebandymatch kan påverka en egentligen.

Själva matchen var aldrig lugn. Den gjorde så man blev helt pepp bara av att sitta och titta på liksom. Kan i alla fall säga att hallsta ägde allt första perioden då det blev 4-0. Men andra perioden så tog skinnsberg ikapp lite då det blev 6-4. Det är då man börjar bli lite spänd, liksom 2poäng ifrån. Då kan ju allt hända!

När det sen var 6sekunder kvar. 7-7! Fy helvete vad den matchen var spännande. Men det sista målet som skinnsberg gjorde, var helt dumt. (Det stod 7-6 till hallsta.)

Han som gjorde det sista 7-7 målet stod inne i målgården, hoppade och hade hög klubba. Liksom vad fan dommare? Vart är dom när sånt  händer egentligen? Och för det om hallsta försökte snacka med dommarna så är det väl klart att dom inte tror på det, oavgjort är väl aldrig kul. Synd att det blev så. Men skinnsberg var oschyssta också, dom tacklades och knuffades hela matchen näst intill. Så det var en jävla tur att dom inte vann!

Nåja, nu har jag skrivit av mig om en hel innebandymatch. Haha. Bra gjort av hallsta i alla fall! (Jag är inte säker på om alla period-poäng stämmer. Det slutade i alla fall 7-7!)


Och min älskling är bäst!

Kommentarer
Postat av: natta

sv:okej, kanske ska leta på klippet,haha

2009-02-21 @ 18:41:43
URL: http://almond.blogg.se/
Postat av: natta

sv:hhah, okej:)

2009-02-21 @ 18:53:44
URL: http://almond.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tråkigt att matchen blev som den blev. Men så är det inom matcherna: bra domare är sällsynta, och även den bäste kan ju göra fel. Som domaren sista innebandymatchen jag var och kolla på sa "jag kan också göra fel, jag är inte mer än bara människa".

Men klart det stör en, det händer sånt i handbollen med

2009-02-22 @ 09:06:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0