7/1 -09!

Jag har setat och läst bloggar i timmar nu. Jag tror det i alla fall?

Jag är sån som har vissa bloggar på favoriterna i internetrutan. Där ligger det mest bloggar med unga mammor. Det är för att jag tycker det är kul att läsa hur det är. Sen så ser man hur starka alla verkligen är. Det är ganska häftigt.

Men i alla fall, i en utav bloggarna så hittade jag en annan blogg. En pappa faktiskt. Och han tipsade om en pappa som skrev om sin son som var född med hjärtfel. Jag fastnade för den bloggen direkt! Jag började läsa från första inlägget tills ja, jag har inte läst klart än. Ska fortsätta imorgon när skolan är slut.

Men i vilket fall. Han skriver så bra, han skriver så att man verkligen fastnar! Plus att det är himla starkt av han och hans fru att dom klarar sig igenom det dom gör, för dom har ju trots allt en tvåårig son också. Hemskt är det också såklart.

Men nej, jag tänker inte avslöja för mycket. Vill ni läsa ni också så gör det här! Den är värd att läsa, utan tvekan.

Men ja nu ska jag sluta prata om bloggar och ta mig en godnatt-macka. Sen ska jag försöka få mig lite sömn innan klockan ringer för skola. Godnatt.

Hejhej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0