7/1 -09!

Ibland önskar jag verkligen att jag var vuxen.

Med vuxen menar jag, bo i egen lägenhet, ha någon liten bebis som kryper runt, har hela lägenheten inredd precis som JAG vill, allt är som jag vill och det är ingen som ändrar på det. Förstå vad skönt! Inte för att folk ändrar på grejer på mitt rum eller så här hemma, men resten av huset är inte i samma stuk som min stil om man säger så. Haha.

Men jag vill såklart inte bo själv, själv med en bebis å en lägenhet. Jag vill bo med min Dennis. Ja okej, det är tidigt att tänka dom tankarna. Men det vore ändå helt underbart mysigt att få bo ensam med honom. För jag saknar han nå så sjukt mycket, speciellt nu när jag har tankarna mot att lägga mig och sova.. själv i sängen. Då blir det bara så j*vla tomt. Usch för det säger jag bara!

Visst okej, det är inte alltid så att vi somnar och håller om varann. Vi kan somna med ryggarna mot varann. Men det är inte själva närheten jämt. Utan bara att jag hör hans andetag och jag känner värmen från hans kropp. Så då är jag helt lugn. Känner mig som tryggast då. Eller ja, tryggast känner jag väl mig i hans famn. Men det är lika tryggt och veta att han ligge bredvid mig.

Nu skrev jag precis till han att jag är konstig. Varför? Jo, för att jag sitter och skriver om det här. Vad fan kom det ifrån helt plötsligt? Men ja, alla som känner mig vet att jag är som jag är. Udda.

För att få slut på mina fingrar som flaxar över tangenterna så säger jag godnatt nu!
& Jag älskar Dennis, mycket mer än ni tror <3

Hejhej ♥

Kommentarer
Postat av: natta

aw, va gulligt skrivet, haha, du är inte konstig:)



sv:aa, nej, jag tror inte jag kommer sluta bry mig.men jag kanske måste sluta verka så nyfiken på allt,haha.

2009-01-07 @ 12:21:49
URL: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0