inte lika trött?

Hur kan det komma sig nu då? Igår var jag nå så oerhört trött att jag inte ens kunde sitta vid datan till halv 10. Och då hade jag inte ens gjort någonting under dagen. Idag har jag pluggat en massa och vadå? Jo, jag är inte alls så trött nu som jag var igår. Dock så höll jag till och med på att somna i bilen på vägen hem från skolan. Men jaja, något fel lär det ju vara på min hjärna/kropp!

Jag har setat och arbetat med mitt arbete om skilsmässa och så har jag även pratat med Dalle(som jag alltid kommer att kalla honom, trost hans namnbyte) om en massa "typ sånt".

Det är då det att vissa skilsmässor kan ske pga av otrohet, med andra ord satt jag och Dalle och snackade om det. Och vet ni va? Det är sjukt vad man är dum egentligen, att man skiljer sig efter kanske 7år pga att ens fru/man är otrogen. Varför? Det är väl för f*n bara att kämpa på och försöka glömma och gå vidare? Såklart är det inte lätt, speciellt inte att glömma. Men att gå vidare är ett måste! Ett måste för att alla ska må bra. Sen om nu paret också har barn, ojoj stackars barnen.

Nog om tråkigheter. Jag har pluggat jättemycket idag plus att jag ska till skolan tidigt tidigt imorgon för att få klart det mesta. Sen blir det hem och jobba likt förbaskat då också! Men men, jag får skylla mig själv. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0