It's just dreaming..

Just nu är jag på ett sånt där flytta-hemifrån-humör. Allt jag tänker på är typ hur jag vill att det ska se ut i mitt hus/lägenhet. Men jag ska vara ärlig. Just nu vill jag bara vinna typ sjukt mycket pengar och få bygga mitt eget hus. Från grunden. Allt har man valt själv liksom. Sköööönt.

Fast jag vet inte. Jag skulle typ ha 40 000 olika ritningar att välja mellan för min smak är väldigt blandad men ändå inte kanske. För det första så vill jag ha ett litet och mysigt hus. Men ändå vill jag ha ett stort och lyxigt. Hur lyckas man med det? Jadu. Svår fråga. Inga svar har jag heller. Kan lika gärna sluta drömma. Så mycket pengar kommer jag aldrig att få.

I vilket fall så har bror och jag rätt lika smak (ovanligt?) och därför så ska jag flytta in i hans lägenhet när han sticker till Gbg i helgen och stannar nästa vecka. Då ska jag försöka få med mig lite sällskap. Typ som sist. Amanda ska komma någon dag. Om hon får tid, hon hade ju rätt många planer, haha. Sen får vi se. Men Dennis kanske flyttar in med mig någon/några dagar. Vilket tycks om av mig för jag älskar att ha en hel lägenhet för mig själv tillsammans med honom. Även om det kanske blir lite annorlunda när vi inte är tillsammans. Shit the same. Jag ska bo där, med eller utan sällskap. Bara skönt att få bo lite själv.

Slippa min första syn när man vrider om persienerna på morgonnen liksom. Den ända personen jag hatar. Funny? Nej. Fan bättre med vatten utanför, som bror har. Även om jag hatar vatten också. Eller nej. Vatten är jag bara rädd för. Det kan vara fint med vatten också. Fint men farligt. Höhö.

Nåja.

Drömande om eget hus och hela kittet. Måste skärpa mig. På tal om drömande så ska jag ha en Beetle eller en Audi TT sen. Som första bil! Hahaha. Okej. Nu får jag ge mig.


Audi TT och Beelte.
Nice hus och nice kök.

Se så jag drömmer mig bort..

Kommentarer
Postat av: amanda

sv; NU har jag uppdaterat, bra va? haha.



det luktar fisk vid johns lägenhet ;) men ja, jag ska försöka hinna vara med dig :D I'll bring the popcorn va!

2009-07-22 @ 23:14:29
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: anna

Du kan ju blanda lite i huset. Ett litet men lyxigt. Fett nice det skulle bli :) Värsta så här mysigt det skulle bli då :)

2009-07-23 @ 10:35:14
Postat av: Elin=) 17 år och blivande mamma

En Audi TT brukar Jocke och jag åka runt i:P Precis en sån du har på bild där hahah :D<333

2009-07-23 @ 13:39:31
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: John

Härmapa.. de va jag som började prata om drömmen om att bygga ett eget hus på semestern =)



Men jaja.. klart du ska drömma.. du är ju iallafall en kopia av mig så de hade väll kommit även om jag inte sagt nått =)



Bra smak har du också föresten, gillar alla 4 av dessa bilder =)

2009-07-26 @ 23:55:37
URL: http://bloggen.jonta.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0