Just words or what?

Jag bara skriver jag, men ändå har jag ingenting att skriva. Jag skulle kunna göra en lista med saker å klaga över men det vore tråkigt, jag skulle till och med kunna göra en lista med positiva saker, tror ni mig inte? Kan bevisa båda delarna om ni så vill!

Men alltså jag är fortfarande hungrig, jag tror inte jag har ätit sen sist jag sa att jag var hungrig, jag har bara druckit vatten. Men jag ska äta mat, snart. Nu börjar jag liksom känna hur det kurrar. Men jag ska äta mat, snart. När mamma och pappa är klara med den.

Nej jag är inte bortskämd för att dom gör mat åt mig, jag bor faktiskt hemma fortfarande.

I vilket fall så älskar jag min mamma väldigt mycket och jag älskar pappa exakt lika mycket. Så tack för att ni finns.

Jag funderar på att göra dedär listorna nu, men ändå. Jag vet inte om jag orkar? Kanske skulle bli värsta långa grejerna? Plus att... åååååååh nu börjar det nog lukta grill här! Förlåt, men ja som sagt; Puls att det är nog inte så många som är så intresserade ändå?

Gud vad han kurrar! Eller det kanske är min musik som gör att alla inälvor vibrera? Dom kanske dansar?

Negativa saker:
Magen kurrar
Jag saknar Dennis
Mina rutor skallrar av basen
Min näsa är spätsig, passar inte mitt ansikte
Mina p-piller är slut
Jag är singel!

Positiva saker:
Jag är för en gångs skull nöjd med min hela kropp(förutom näsan)
Jag har inte ont någonstans
Nelly tycker att jag och Dennis hör ihop
Jag har inte gråtit en ända gång idag
Jag får träffa Dennis imorgon
Jag ska äta mat snart(hoppas jag)
Jag har "delar" av Dennis kvar här i sängen(bara han som förstår i guess)
Jag har sommarlov
Jag är brunare än någonsin förr(tror jag)
Jag ska supa aset av mig imorgon(hoppas jag)
Jag är mer positiv än negativ
Jag är ung, har hela mitt fucking liv kvar!


Skit samma, orkar inte mer. Jag är mer positiv en negativ i alla fall, trots omständigheterna. Vet ni va? Det är för att jag är trött på att klaga. Jag har tyckt synd om Dennis som hört något klagande VARJE dag under vårat typ 9månders förhållande. Vore det inte jobbigt? Jo jag anade väl det. Sak samma, idag är jag positiv. Förutom att jag vill ha mina p-piller. Det är dom som stör mig mest just nu.

Jag hoppas mina vänner är glada åt att jag är positiv nu. Speciellt Dennis. Jag hoppas du tappade hakan när du såg min positiva lista. Jag hoppas bara att allt fortsätter såhär.

+ lite bättre <3

Kommentarer
Postat av: amanda

du får helt enkelt ge fan i att ha sex evve, så äre bara ;) skaru supa imörrn ? =)

2009-07-03 @ 21:55:11
URL: http://aaamandab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0