Allt i ett

Tanken av att det är sommarlov från och med fredag är kanon. Men tanken av att detta sommarlov är mitt sista någonsin, att studenten sen betyder att jag borde veta vad jag vill göra. Vad jag vill bli. Vet jag det? Nej just det jag inte gör. Jag vet, jag har ett år på mig att fundera. Men hur lätt är det egentligen? Ska jag komma in på en högskola och plugga vidare? Ska jag börja jobba direkt? Ska jag vila från allt ett tag och leva på mamma och pappa? (känns elakt)

Jag har inte någon aning alls.

Något jag vet är att jag saknar min Dennis. Något jag vet är att jag ska ha fun med mina brudar på fredag, right? Något annat jag vet är att jag ska på rallycross på lördag. En annan grej är att Cattis fyller 19 nästa tisdag. Ska det bli bra dehär eller? Allt händer på en gång, men ändå är det ingenting som händer.

LINNEAH, lyssna noga nu! Dennis kanske kommer till mig på onsdag, åker med mig till skolan på torsdagen och åker med Makke och dom hem sen. Underbar tanke att jag ska få täffa honom. Än underbara att jag ska vakna vid hans sida, att jag ska gå upp samtidigt som honom, att vi ska ta oss till skolan tillsammans, som om vi går på samma skola. Ååh, jag önskar att det var så det var, på riktigt. Nu hoppas jag bara på att han verkligen kommer på onsdag också, annars blir jag lite ledsen då jag inte kommer få träffa honom förrän ett långt tag, än en gång. Det suger med 7elaka jävla mil mellan oss. Förlåt mig om jag klagar, men ni kanske inte förstår hur jävla jobbigt det är?!

Imorgon är det måndag, sista måndagen i år 2 på gymnasiet. Sista veckan börjar imorgon. Veckan kommer vara slapp om jag bortser från att jag måste göra ett arbete på samhällen till onsdag. Om vad?

Ser ni vad lite jag vet? Ser ni vilket sjukt jävla segt liv jag lever?


Jag ska få den bästa sommaren genom tiderna,
jag ska göra mitt sista sommarlov till det bästa.

Kommentarer
Postat av: amanda

sv:ah,han har en 90 cm säng så det är lite trångt ;)

jag har 120 och det är lagomt :)

2009-06-07 @ 18:23:19
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: linneah

du ska leka med mig i sommar!

2009-06-07 @ 20:05:17
URL: http://linneahs.devote.se
Postat av: Anonym

Jag respekterar er hållbarhet så det sjunger om det! Skulle aldrig palla långdistans, men ni visar att det går! Håll ut!

2009-06-08 @ 19:17:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0