Linneah Scheffler

Jag vet inte riktigt vem hon är den där Linneah är. Hennes namn har dykt upp ganska många gånger i min blogg på senaste tiden ellerhur? Lite kul är det ju.

Jo. Det är klart jag vet vem hon är. Linneah är tjejen som Makke är tillsammans med. Nu vet ju ni säkert sååå mycket bättre, right?


Nä, tänkte väl det. Jag ska vara seriös. Det är egentligen ganska sjukt dehär. Liksom hur bra vänner vi har blivit bara genom att våra pojkvänner är kompisar. Ja det är sant. Det är den ända anledningen till att jag har börjat prata med henne.


En dag så såg jag deras första pussbild och jag kunde verkligen inte låta bli att skriva hur söta dom var och sen dess har jag och Linneah varit lite fast i varann, ja vi blev nog lite kära vi också <3


Så jag kan ju säga att så fort lite krångel kommit i vägen så har hon funnits där för mig och jag har självklart försökt att finnas där för henne också. Och jag är glad för det. För det största hon hjälpt mig med var under en tid då hon gick igenom exakt samma sak. Hur lätt är det egentligen att peppa en annan att kämpa, när man själv knappt klarar av det? Ja inte fan är det enkelt i alla fall. Det vet jag själv. Men hon lyckades och jag kan inte säga mer än tack.


I vilket fall så är jag förvånad att jag klarade av att prata så lätt med henne under de få minuter vi träffats irl. Jag är ju liksom den där blyga tillbakadragna, men ändå så kunde jag lätt som en plätt prata med henne den dagen då hon var och hälsade på på min skola. Helt sjukt. Men det är väl antagligen för att vi är lika tjocka båda två.


Nog för mig, detta skrev jag nu för att jag inte hade något vettigare för mig + att Linneah gav mig idéen, dock tror jag inte att hon var seriös. Men jag tog det seriöst.


Så Linneah gumman, tack för allt du gjort för mig och ja, du är brau!


Bara för det länkar jag än en gång till min tjocka vän <3


Kommentarer
Postat av: linneah

HAHAHA va knasig du är gumman! jag kommer alltid finnas här din tjocke fan :D <3

2009-06-03 @ 19:18:12
URL: http://linneahs.devote.se
Postat av: linneah

sv; din jävla knubbsäl!

2009-06-03 @ 19:35:10
URL: http://linneahs.devote.se
Postat av: Sara

åhh va skönt att höra :D

2009-06-04 @ 15:32:34
URL: http://sarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0