Vilket liv jag har.

Jag har ett block här och där står det hur min drömkille skulle se ut. Ni vet, jag var liten. Jag och en kompis satt och skrev ner det vi ville att våra blivande pojkvänner skulle ha. Min lista såg ut såhär:

- Modekille men inte överdriven

- Spela gitarr

- Åka snowboard

- Gullig

- Omtänksam

- Måste kunna vara ifrån mig

- Rolig

- Ingen mustasch

- Inte sexfixerad

- Lite äldre

- Lite längre

Ibland är jag glad för att jag glömt att kolla på den där listan. Tänk vad petig man ska vara. Tänk om jag verkligen hade varit lika petig då en kille kom in i bilden, då hade jag inte haft Dennis med tanke på att minst 3punkter inte stämmer. Vore ju elakt om man verkligen skulle tänka t.ex "nej han åker inte snowboard, han kan jag ju inte ta". Usch, känner mig elak att jag ens tänkt tanken på att skriva upp vad jag ville ha hos min kille. Jag är glad åt att Dennis inte har alla punkter på denna lista, för hade han haft det skulle det bara känns som om jag prickat av, det har han, det har han inte, osv. innan jag valde att verkligen satsa på honom.

Glöm! Jag har inte gjort så, och jag kommer aldrig göra så. Jag har en liten tanke i mitt huvud som säger om killen är rätt eller fel, men inte fan har det med sådana saker som ovan att göra. Kanske vissa punkter som stämmer, men nej. Orka bry sig om han klär sig efter mode eller om han spelar gitarr? Inte precis.

Min Dennis är bra. Han är inte som jag då "drömde" om. Men han är sjukt mycket bättre <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0