Blir fika och hela slanten

Jag slutade tidigt idag. Blev till och med före 12. Skönt säger jag bara.

Om 45min så ska jag hoppa på norbergarn(bussen som åker runt lite vilset här i Norberg) så att jag kan komma till byn. Där ska jag hoppa på VL. Det stoooora bussen(normal buss) som ska köra mig till Fagersta, där ska jag vandra hem till Cattis mormor(Cattis kommer också vara där) och säga hej? Därefter vet jag inte vad som händer. Mer än att vi ska fika och att ja, spela kort kommer vi göra. Det gör vi alltid. Sen blir det tacos, för åker jag så här tidigt. Då måste jag ha mat. Mums!

Nåja. Jag ska nog se om det är något speciellt som ska fixas innan jag åker. Sen är det väl bara vänta på bussen.

Svar till Anna(Dennis syster var det ja ;D):
Haha okej. Ja, han är underbar som pojkvän också. Tack! Det hoppas jag med, 5månader har ju gått idag, och enligt mig, så bilr det mycket mer än så. Bara hoppas :)

Kommentarer
Postat av: Portia

Då får jag gratulera så mycket! Självklar blir det mycket mer än så :)

2009-03-06 @ 13:16:23
Postat av: linneahhh

Sv; tack :D

hörde att din pojk skulle hem till mig idag ;o

2009-03-07 @ 15:56:32
URL: http://linneahs.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0