Ett underligt liv.

Ibland kan jag fråga mig själv. Vem jag är.

Ibland är jag den tillbakadragna tjejen som bara kan säga seriösa saker(eller vara tyst), men med vissa personer kan jag visst "släppa loss" har jag märkt. Är ni också så?

Haha, jaja. Det är inte seriösa "släppa loss"-samtal som jag äger världen i. Jag kan få män att dö av skratt. I alla fall i en sekund. I de fall då jag tydligen är mer som en kille än som en tjej. Med andra ord kan jag snacka sex på ett annat vis än andra tjejer.

Det låter kanon, men det är inte sant. Jag snackar aldrig sex. Jag kan inte få folk att dö för en sekund. Jag är 100% tjej.

Men det finns alltid undantag.
Det finns alltid dagar då jag inte är som jag bör vara.
Det finns alltid folk som får igång mig.
Det finns alltid undantag.

Kommentarer
Postat av: Nelly

Hahah älskar ditt inlägg, jag vet att det är jag som påverkar dig så positivt och får igång dig till max ;D

2009-03-03 @ 16:34:41
URL: http://only-nelly.blogspot.com
Postat av: linneahhh

den oändliga frågan ; vem är jag?

den är as jobbig, hade en sån fas för typ ett år sen, men kom fram till att jag alltid ska vara den personen som alltid finns där liksom, den lojala stöttande :)

2009-03-03 @ 17:35:47
URL: http://linneahs.devote.se/
Postat av: linneahhh

Sv; haha det handlar om att ge och ta ;)

2009-03-03 @ 20:04:35
URL: http://linneahs.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0