one and only

Jag vill bara berätta för er som söker efter en kille, typ pojkvän? Ja då sitter ni och tänker att ni vill ha VÄRLDENS BÄSTA kille. Men då kan jag bara informera er om att världens bästa kille, han ni letar efter, redan är upptagen. Han är min. För min baby, min Erik Sebastian Karlsson är min. Bara min. Han är upptagen.

Se själva hur bra han är:
Jag tycker som dej att vi hör ihop å allt känns perfekt
Du är min sötnos
Vi är varandras
Det är bara dej jag vill ha
Ingen annan
Det är helt sjukt hur mycket man kan tycka om någon
Jag älskar dej
Jag vill bara vara hos dej NU
Helt sjukt
Jag vill bara vara hos dej
Du är bara för bra för att vara sann
Det bara kryper i händerna på mej
För jag måste få hålla om någon


Typ lite kort sagt så har han skrivit allt dehär på msn nyss. Inte allt i ett såhär. Utan jag har gett något svar mellan varje mening ungefär. Men ni ser, den här människan är bäst. Han är min bästa.

Jag älskar dig, du är min, jag är din, vi är varandras.


Kommentarer
Postat av: Pauliina

Jag kommer ihåg något sött som Robert skrev i början, "Tror du på kärlek vid första ögonkastet? för jag kan inte förklara det som hände mellan oss på något annat sätt". Det tyckte jag var fint sagt :)

2009-10-31 @ 21:52:20
URL: http://pauliinak.blogspot.com
Postat av: Pauliina

ja det är då man vet att man valt rätt ;)

2009-11-01 @ 11:51:54
URL: http://pauliinak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0