Vet ni en sak?

Min bästaste bästavän Elin ska få en bebis nästa lördag. Eller det är beräknat till dess. Med andra ord kan den komma näääär som helst! Och jag längtar som ett as och jag vet inte vart jag ska ta vägen för jag vill ju vara där å se snutten på en gång men det går inte för hon bor aaaaldelles för långt bort för att jag ska komma dit på en sekund. Det är ju inte direkt som "jag finns alltid här för dig - skriv ett sms/ring när du vill". Jag finns ju alltid för henne, men inte hos henne :(

Det är sämst med vänner långt bort ibland ska ni veta. Speciellt när dom väntar barn, haha. Men Elin saknar jag ju jämt så det kommer ju inte bli bättre nu när bebisen kommer heller, men det är jag ju redan förberädd på. Men jag ska shoppa bebiskläder också. För jag har ingen egen bebis å shoppa åt så jag får väl ta Elins bebis istället ;) Hahah.

Alltså inte ta, ta ta. Inte ta h*n ifrån henne men asså, lite bara(a)

Haha ja, jag längtar.


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: 2010, hoppas det blir precis vid nyår så vi hinner få lite extra pengar innan vi tar studenten ;o

2009-09-14 @ 19:12:44
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: Elin=) 17 år och blivande mamma

hihi du är ju så söt gumman=D snart så kommer våran lilla älskling och jag lovar att du ska få träffa h*n:D <333



Du får helt enkelt komma ner till oss nån dag =)

Du betyder så mycket för mig bästa vän<333



ÄLSKAR DIG<3

2009-09-14 @ 20:10:55
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0