Nedräkning

Den här gången har jag pluggat, gjorde klart ett arbete så skönt var väl det. Nu har jag varit duktig.

I vilket fall så såg jag en sak när jag bockade för att jag hade gjort dehär arbetet. Ja jag såg nedräkningen av "sysslor" till studenten - listan såg ut såhär (om jag tar bort några saker som inte riktigt hör dit :p):
Studentkryssning
Studentfest 1
Projektarbete
Studentfest 2
Studentfest 3
Alla Barnens Dag
Studentfest 4
Bal
STUDENTEN

Forstättningen är ungefär: Flytt? Jobb? osv.

Det är just det, Studentkryssningen är avklarad, imorgon bockas även Studentfest 1 i. Sen kommer resten av tiden bara flyyyyga iväg! Ja, dagens siffra är 39. Trettionio dagar kvar nu. Och jag vet helt ärligt inte vad jag ska tycka om det. Skönt att få springa ut på balkongen, skönt att få ta de sista stegen på den skolan, eller ja.. på en skola över huvudtaget. Men grejen är ju bara, vad kommer hända efteråt? Är det verkligligen dags att ta studenten redan nu? Hm. Ja jag har många frågor i huvudet och ja Amanda, du tycker säkert att jag är lika deprimerande när jag skriver det här som jag var när jag satte mig och räknade ner dagarna, men då får jag vara deprimerad helt enkelt ;)

Nåja, imorgon blir det skola som vanligt och efter det så är det bara att åka hem och fixa lite och hämta lite grejer, sen far jag och Amanda över till Fagersta, förfestar en snutt och sen blir det helt enkelt studenfest at Greenman. Sen är planen nog att sova hos min söta Caroline, men vi får se hur det blir. Ska bli rätt spännande att vara elefant för en dag i alla fall.

Nej, nu ska jag nog göra något i stil med baka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0