sextalk

Jag tänkte på en sak idag, då jag skulle leta fakta om sex och droger. Då hittade jag något på aftonbladet om att europeiska ungdomar tycker att sex och droger hör ihop. Liksom okej?...

Då tänker jag lite såhär. Varför ha sex när man har droger i kroppen? Okej det stod något om att det tydligen var skönare och antagligen kan man även hålla på längre. Jag vet ju dock inget om det eftersom att jag aldrig testat. Men  jag känner bara, varför testa? Jag älskar nyktert sex så tänk om det sen nu skulle vara "bättre" påverkad då? Då kanske man aldrig mer klarar av att vara nykter och ha sex? Hm..

Jag borde inte ens gå in på dehär för jag vill inte prata om mitt sexliv så jag ger upp nu annars kommer jag säkert komma in på det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0