Goodbye

Idag är det måndag. En kass måndag bara. Om ungefär en halvtimme så kommer jag vara hos tandläkaren eftersom att jag har tid där kl 14. Efter det vet jag inte vad som sker, är lite sugen på att åka över till Avesta. Får se om jag kan övertala min mor eller ej. I vilket fall så är min moppe till salu. Hur nu det kunde passa in i det samtalsämnet?

I vilket fall så är det den moppen som jag fick för exakt tre år, tre månader och en dag sen. Jag hann ha min moppe i exakt två månader sen small en bil in i mig och moppen försvann i kanske en vecka eller om det var en månad? Jag fick tillbaka den som sprillans ny i alla fall. Allt trasigt var utbytt alltså. Under dessa tre år så har min fina vän bara rullat lite mindre än 350 mil. Han är fortfarande hur fin som helst och han är såklart snällt körd eftersom att det är snälla jag som setat bakom styret. Kanske kommer jag sakna min vän lite, han har trots allt varit anledningen till mycket roliga saker som skedde under just 2007. Åhja, utan honom hade inte jag och min fina vän Elin haft så mycket sysselsättning som då. Haha, vilka tider.

Han kostade 24 000:- tror jag väl? Nu har han krympt ner till 18 500:- Stackarn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0