Surprice

Jag kan ju börja med att säga att både AnnIrene och Elin kan sluta retas om att ni ha kladdkaka men inte jag, för nu står det en kladdkaka i ugen så HA! ;)

I vilket fall så blev det många barn på praktiken idag. Men det gick bra ändå. Förutom att det ibland blir - en börjar gråta, fler gråter. Men så kan det gå. I vilket fall så satte jag mig på tåget hem, hoppade över till bussen och sen hoppade jag än en gång över till en annan buss. När jag sitter på den så ser jag sen en skylt som står upp mot Kärrgruvan(där jag bor) Olycka - Polis. Hm, undrar vad som har hänt nu? Jag kommer upp till kiosken och hm.. här står det två polisbilar? Ja, har det kanske blivit rån på våran kära kiosk då :( Sen kommer jag hem, klickar mig vidare in på Wighsnews och ser att oj, en lastbil har kraschat tidigare idag, här i Kärrgruvan. Men oj, det har hänt två grejer i lilla Kärrgruvan.

Men fel av mig. Poliserna som stod vid kiosken vid fyra tiden, dom stod och stoppade trafiken för att lastbilen fortfarande låg kvar över hela vägen, även om den kraschade vid tolv-tiden. Med andra ord var det stopp och det hade inte varit något rån utan endast detta:


Bildkälla: Wighs
Kanske inte så konstigt att den ligger kvar fortfarande, fast än klockan är sex. Just för tillfället åker det en mindre lastbil fram och tillbaka för att tömma denna^ på pellets. Ja så det kan gå, jag säger bara tur för det huset som klarade sig utan att bli påkört! Haha, för nära är det.

Undrar vad man tänker. Om man sitter och tittar ut igenom fönstret och får se en lastbil komma glidandes mot huset. Sitter man kvar vid fönstret eller springer man ut ur huset?

Nåja, klockan ringde, så nu är det dags att ta ut min älskade kladdkaka.

Kommentarer
Postat av: Elin=) 18 år och mamma till Molly<3

haha, jag har fortfarande en massa kladdkaka :P <3<3

2010-03-26 @ 12:55:35
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0