Håll tummarna!

Jag och pappsen kom lite väl tidigt till Enköping imorse. Visningen var kl 13 och vi kom dit redan kl 11! Men men, skadade inte oss. Vi åkte ner och kollade vart lägenheten låg, sen åkte vi runt och kollade lite så man vet hur det ser ut där ikring. Lägenheten låg liksom lite "utanför" eller vad man ska säga. Fast ändå inte, kanske 5 min med bil till stan och till de större affärerna så som Lidl, ICA maxi och Willys o.s.v. Det är helt perfekt enligt mig.

Lägenheten då. Ja den är ju i min smak fullt ut, det har jag självfallet sett redan på bilderna. Men ja, kändes ändå helt perfekt när man gick runt där och kollade. Sebbe tyckte även han att den var skitfin. Så nu håller vi bara tummarna för att det blir något bra av detta (att vi får den såklart! Inte får.. men ni fattar).

Amanda är snäll och håller tummarna åt hos hon med, det gillas. Med tanke på att det vore lite hemskt om mina vänner blev arga om jag flyttade ifrån dom, haha. Men ja, nu är det väl bara vänta och se då. Får höra mer i veckan.

Imorgon blir det i alla fall till å umgås lite med pändy. Ska baka kanelbullar, mumma! Sen hoppas jag verkligen att A hör av sig angående praktik imorgon också, vore riktigt jobbigt om jag måste vänta och fixa ALLT på tisdag.. hm? Får se hur det blir.

Förresten, tack till brudarna för en trevlig kväll igår ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0