I love the way you..

Jag vill bara skriva ett inlägg som kanske får Sebbe att le lite för idag.

För det första så älskar jag känslan av att min mage kan pirra till lite då och då av olika tankar och jag älskar att se dig skriva saker om oss, att du inte är rädd för att visa att du faktiskt har en flickvän.

Jag är överlycklig att jag tillslut lyckades hitta dig som så perfekt förklarar/visar dagligen att jag är allt du vill ha. Jag är överlycklig att jag tillslut lyckades hitta killen som skulle fylla alla tomrum, som jag inte ens visste fanns.

Du får mig att se saker som jag verkligen behöver i mitt liv.

Det jag behöver mest är dig. Du är allt för mig och viktigast av allt, jag älskar dig! Alltid ♥


Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

jag är så glad för din skull :D Jag sa ju att du skulle hitta honom till slut :D <3<3

2010-10-18 @ 20:15:04
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Han kom när du som minst anade det såklart :D<3

2010-10-18 @ 21:37:23
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0