Spännande!

Som ni kanske läst förr så har jag haft en kusin som åkt Rallycross, även min pojkvän. Nu är det så att min bror har bestämt sig för att köpa en bil också, med andra ord kommer 2011's säsong bestå av att följa alla tre! (om min pojkvän får sin bil att fungera bättre till dess än vad den gjort i år)

Ska bli skapligt spännande faktiskt. Två Fahlström-are och en som hör till oss fast med fel efternamn ;) Höhö. Enligt Sebbe är det väl vi som har fel efternamn men det vettesjutton det?!

Men nej, det var bara det jag tänkte säga. Nu ska jag fortsätta vänta på Biggest loser Sverige.


Kommentarer
Postat av: John

Ska bli riktigt skoj detta :)

2010-10-26 @ 01:11:24
URL: http://donken.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0