Your arms are my castle, Your heart is my sky

Jag satt och kollade tillbaka i min gamla bilddagbok och det är så mycket som får mig att inte kunna sluta le.

Att sitta och kolla tillbaka på tiden då jag precis hade börjat prata med Sebbe och att sitta och kolla under tiden då vi började träffas, då känslor började krypa fram. Ja då blir man som lite nykär igen, när man bara sitter här och känner samma känsla som fanns då. Inte för att samma känsla inte finns idag, för de gör det verkligen, ännu mer!

Men det är så underbart, att kunna sitta här och se små texter under någon bild och än idag kunna minnas min tanke bakom texten.

Det kanske är du.

I'm happy.

The days go by.

You've become a piece of me.

Ja och sen ska jag ju inte ens nämna alla dessa långa texter som verkligen beskriver varenda liten detalj, då när man likom officielt var ett par. Dessa texter kunde jag skriva dagligen och ändå skriva helt olika saker i dom.

Jag är så glad för att jag lyckas komma hit där jag är idag. Att jag lyckas fånga upp just Sebastian, just den här Sebastian och inte någon annan med samma namn. Det är ju den killen som bor här under samma tak som jag vill dela allt med. Det är ju den här killen som jag faktiskt föll för och såg framtid med ganska direkt. Trots alla mil. Ja, alla mil...

Kanske är jag glad för att dom fanns där i början. För att man skulle få känna all den där hemska men ändå helt underbara saknaden. För att man skulle få se fram emot något speciellt. Inte bara ännu en helg som man lär hitta på något i, nu visste man alltid. Han fanns ju liksom där. Den där Sebastian.

Så ja.. Jag tror ni har förstått min tanke med detta. Jag vill bara förklara hur glad jag är åt att jag fått just min kärlek funnen och att det faktiskt gått så bra som det gjort. Att vi ganska tidigt förlovade oss och ganska tidigt flytta långt ifrån alla vi känner för att skapa vårat egna, ja det kanske bara var ett tecken på att vi verkligen ville vara med varandra och jag kan ju inte vara mer lycklig åt att det är så vi känner än idag.

Jag älskar dig Sebastian. Du är mitt allt och utan dig hade jag varit långt ifrån där jag, vi, är idag. Du och jag ♥


Kommentarer
Postat av: Elin =) 20 år och tvåbarnsmamma <3

Ni är så fina tillsammans :)



Jag är så glad för din skull MÄMÄ att du hittade honom :D Eller att ni hittade varandra :)



Puss på dig min fina lilla GRODISA <3

2012-04-24 @ 21:34:13
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Ni är så fina tillsammans :)

2012-04-26 @ 17:41:15
URL: http://DevilHeart.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0