JAG ÄLSKAR DIG, SÅ SJUKT JÄVLA MYCKET! ♥

Idag är jag inte så glad. Jag är arg på mig själv för nej, jag klarade inte min uppkörning. Självfallet kan man kanske inte alla gånger tro att man ska klara allt på första försöket. Men att kugga på något som man alltid annars kan gör mig så sjukt besviken på mig själv. Hade jag bara fixat det så var det liksom grönt, allt annat såg bra ut sa han ju. Gud vad jag blir less..

På grund av humör så skickade jag sms till Sebbe (istället för att ringa) och berättade hur det gick. Han ringde upp men jag la på och skrev att jag inte ville prata, men han sa åt mig och svara och kanske var det lika bra. Hans ord är alltid så behövliga, det vet jag ju. Att jag senare fick ett sms där han bara skrev att han älskade mig gjorde mig så mycket gladare. Han vet vad han ska säga för att få mig på rätt humör igen ♥
 
Så med detta vill jag säga till världens finaste människa att han har det största hjärtat av alla. Att jag utan honom skulle sjunkit ner till botten vid så många olika tillfällen i mitt liv. Att jag utan honom inte hade sett så ljust på framtiden.

Jag tvekar inte på något så länge jag har honom hos mig. Han ströttar mig i alla lägen och alla ord han säger är så övertygande. Jag älskar känslan av att han bryr sig, av att han inte vill något annat än att jag ska lyckas med det jag vill.

All min kärlek till honom.

Det är andra gången nu som jag sitter och väntar på att få flytta tillsammans med honom. Vi bara väntar på datumet så vi kan börja flytta här ifrån.

(Vet att jag inte skrivit mycket om detta, allt pga. jag inte varit helt hundra på att allt varit klart. Men hur som helst så kommer vi att flytta till ett radhus i September. Sjukt glad är jag för det!)

Och jag kan säga att jag längtar så sjukt mycket efter detta. Detta gör vi för att vi alla ska få plats, han, jag och Bebis (och katterna), helt utan att behöva tänka på utrymme. Nu får vi plats, utan minsta lilla tvekan. Och att Sebbe längtar efter flytten gör mig så lycklig. Att han vill så mycket med mig, det är för mig helt otroligt. Som en helt underbar dröm!

Sebastian, jag älskar dig. Du är allt för mig. Kanske säger jag det inte varje dag, men nu vet du. Jag tänker aldrig mer leva en dag utan dig, från och med att du kom in i mitt liv, så är det du och jag - föralltid!

Jag älskar dig, jag älskar oss.
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie - mamma till världens finaste prinsessa

Du klarar det, vi hejar på dig :) men du får ju för Guds skull inte sluta blogga för det!!!!!!!

Svar: Hihi tack :) Haha nej men gud nej! Jag har bara varit borta i helgen så kanske kommer upp något inlägg senare idag/kväll :)
Evelina Fahlström

2012-08-12 @ 10:41:17
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se
Postat av: Pauliina

Klanka inte ner på dig själv, det har hänt fler före dig och du är inte den sista. Kämpa!

2012-08-12 @ 14:28:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0