Ett år

Kollade tillbaka lite i bloggen, nämligen april förra året.
 
Slog mig att vi kring detta datum förra året var på en helg och den helgen blev till att meddela våra finaste föräldrar om att de skulle bli mor/far-föräldrar! Tänk att det var ett år sedan. Men idag har vi honom är, barnet som då var så efterlängtat men ännu så nytt (en månads vetskap om att vi väntade barn) finns nu hos oss. Så älskad och så underbar.
 
Finaste Emil, mamma och pappa vill dig allt gott i livet och kommer stå vid din sida dag ut och dag in!

Läste även ett "måste-tycka-till-om-saker"-inlägg om Marcelo och Annica som var med i Big Brother, minns ni dom? Jag satt och grämde mig lite över att allt var så dumt mellan dom. Förstod inte alls hur Annica kunde gå på hans beteende som vände från underbaraste mannen till omogen idiot.
 
Ja, för det var den synen jag fick då.
 
Men se där, de är fortfarande ett par och idag (inatt för att vara exakt) har de varit förlovade ett år - såg jag på Marcelos blogg. Så ja, de fann varandra och han var inte alls sådan som det visades i tv. Hoppas det håller för dom! De är ju trots allt jävligt passade för varandra tycker jag ;)
 
Men nej. Nu ska jag inte vara nörd här. Ville bara meddela att jag ändrat min åsikt ;)
 
Men nej, nu blir det godnatt för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0